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Hurai

Member Since 19 May 2008
Offline Last Active Apr 20 2009 06:21 AM

Topics I've Started

academy of kuldin

28 March 2009 - 04:32 AM

HI,

i have been to the kuldin academy.
Fun place to explore (traps, many rooms, amazing treasures...), but, is this NORMAL that ALL monsters i see (some "gargoyles", other "barbarians"...) after a few seconds turn in iron golems?

I have to say that these iron golems are hard (like if there where, in fact, adamantine golems, but with 13000xp...).

I must say that if i need to rest each 2 golems fighted, it seemed IMPOSSIBLE to me when i faced 7 iron golems after the "you have been randomly teleported" with only 1 wizard (Edwin, in the case).
I had to ctrl y them...

But, just before the turn in iron(-adamantine-resistances) golem, they looked like gargoyle/succubi...

Hug?

My weidu log (in french, because i'm):

// Log of Currently Installed WeiDU Mods
// The top of the file is the 'oldest' mod
// ~TP2_File~ #language_number #component_number // [Subcomponent Name -> ] Component Name [ : Version]
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #4 #0 // BG2 Fixpack - Correctifs principaux: v8
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #4 #2 // Pack du moddeur heureux: v8
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #4 #100 // Gain d'experience si on envoie Keldorn se reconcilier avec Maria: v8
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #4 #101 // Animations des sorts amelioree: v8
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #4 #102 // Forger un objet par Cromwell prend reellement un jour: v8
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #4 #103 // Correction des dagues a usage mixte: v8
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #4 #104 // Correction des symboles divin (par Ghreyfain): v8
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #4 #106 // Penalite d'attaque des Geants contre les Petites-personnes, les Nains et les Gnomes: v8
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #4 #107 // Retire la restriction de jumelage des Archers et des Traqueurs: v8
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #4 #108 // Retire le deuxieme attribut bonus pour le chemin Mauvais a l'epreuve de la Colere en Enfer: v8
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #4 #109 // Correction du comportement des demons convoques: v8
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #4 #110 // Correctifs additionnels pour les scripts: v8
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #4 #111 // Correction de la chanson du barde: v8
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #4 #112 // Les tueurs de magiciens provoquent un fourvoiement magique sur les attaques a distance: v8
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #4 #113 // Correctifs additionnels pour les alignements: v8
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #4 #114 // "Action libre" protege aussi contre l'etourdissement: v8
~SETUP-SOS.TP2~ #0 #0 // Shadows Over Soubar: 1.13
~SETUP-TDD.TP2~ #0 #0 // The Darkest Day, v1.12
~SETUP-CTB.TP2~ #2 #0 // Check The Bodies: 1.11
~SETUP-TS-BP.TP2~ #0 #0 // TORTURED SOULS v6.10 (BP Compatible Version)
~ABYSTORE/ABYSTORE.TP2~ #3 #0 // Magasin des Curiosites Inhabituelles
~ASCENSION/SETUP-ASCENSION.TP2~ #2 #0 // Ascension v1.41 (ToB requis)
~ASCENSION/SETUP-ASCENSION.TP2~ #2 #1 // Abazigal Ameliore (optionnel, ToB requis)
~ASCENSION/SETUP-ASCENSION.TP2~ #2 #2 // Demogorgon Originel (optionnel, ToB requis)
~ASCENSION/SETUP-ASCENSION.TP2~ #2 #3 // Gromnir Ameliore (optionnel, ToB requis)
~ASCENSION/SETUP-ASCENSION.TP2~ #2 #4 // Illasera Ameliore (optionnel, ToB requis)
~ASCENSION/SETUP-ASCENSION.TP2~ #2 #5 // Yaga-Shura Ameliore (optionnel, ToB requis)
~ASSASSINATIONS/SETUP-ASSASSINATIONS.TP2~ #0 #0 // Assassinations mod for Baldur's Gate II, v5
~SETUP-ITEMUPGRADE.TP2~ #1 #0 // Shadows Of Amn Item Upgrades
~SETUP-ITEMUPGRADE.TP2~ #1 #1 // Throne Of Bhaal Item Upgrades
~PLANARSPHEREMOD/SETUP-PLANARSPHEREMOD.TP2~ #0 #0 // PlanarSphereMod v2.6c: v2.6c
~PLANARSPHEREMOD/SETUP-PLANARSPHEREMOD.TP2~ #0 #1 // Planar Sphere Store: v2.6c
~PLANARSPHEREMOD/SETUP-PLANARSPHEREMOD.TP2~ #0 #2 // Waukeen's Promenade Store: v2.6c
~PLANARSPHEREMOD/SETUP-PLANARSPHEREMOD.TP2~ #0 #3 // Planar Sphere Return v2: v2.6c
~REVISEDBATTLES/SETUP-REVISEDBATTLES.TP2~ #1 #23 // Kit : Vengeur des Arcanes
~REVISEDBATTLES/SETUP-REVISEDBATTLES.TP2~ #1 #24 // Kit : Maitre d'Armes
~SETUP-RUAD.TP2~ #1 #0 // Ruad Ro'fhessa (SoA)
~SETUP-RUAD.TP2~ #1 #1 // Ruad Ro'fhessa (ToB)
~TOD/SETUP-TOD.TP2~ #6 #0 // Mod Tower of Deception (necessite Throne Of Bhaal)
~TOD/SETUP-TOD.TP2~ #6 #1 // Gardien ameliore de l'Eclat Astral
~TOD/SETUP-TOD.TP2~ #6 #2 // Rencontre avec Ustrain
~UB/SETUP-UB.TP2~ #1 #0 // Le rapt de Bouh par Cliffette: v18
~UB/SETUP-UB.TP2~ #1 #1 // Les relations Suna Seni/Valygar: v18
~UB/SETUP-UB.TP2~ #1 #2 // Kalah et ce qui lui avait ete promis: v18
~UB/SETUP-UB.TP2~ #1 #4 // Gorje Hilldark et la quete de l'Illithium etendue: v18
~UB/SETUP-UB.TP2~ #1 #5 // La quete de Pai'Na et du fleau des araignees: v18
~UB/SETUP-UB.TP2~ #1 #7 // Restaure diverses rencontres: v18
~UB/SETUP-UB.TP2~ #1 #8 // Artemis Entreri dans l'antre de Bodhi: v18
~UB/SETUP-UB.TP2~ #1 #9 // "Creations de Xzar" corrigees: v18
~UB/SETUP-UB.TP2~ #1 #10 // Serviteurs des Enfers restaures, par SimDing0: v18
~UB/SETUP-UB.TP2~ #1 #12 // Restaure certains objets: v18
~UB/SETUP-UB.TP2~ #1 #13 // Portrait original de Yoshimo: v18
~UB/SETUP-UB.TP2~ #1 #14 // Portrait original d'Anomen: v18
~UB/SETUP-UB.TP2~ #1 #15 // Restauration des portraits des PNJ: v18
~UB/SETUP-UB.TP2~ #1 #16 // Correction des animations BAM et des Scripts: v18
~UB/SETUP-UB.TP2~ #1 #17 // Correction des noms de personnages et des biographies: v18
~UB/SETUP-UB.TP2~ #1 #18 // Dialogues mineurs restaures: v18
~UB/SETUP-UB.TP2~ #1 #19 // Pouvoirs de Bhaal restaures, par David Gaider: v18
~UB/SETUP-UB.TP2~ #1 #20 // Descriptions etendues des objets de ToB: v18
~UB/SETUP-UB.TP2~ #1 #21 // Corrections mineures de Throne of Bhaal: v18
~UB/SETUP-UB.TP2~ #1 #22 // Classe de justicier: v18
~UB/SETUP-UB.TP2~ #1 #24 // Les remords de Sarevok: v18
~SETUP-OVERSIGHT.TP2~ #1 #1 // Correction des Alignements
~SETUP-OVERSIGHT.TP2~ #1 #2 // Correction des Classes
~SETUP-OVERSIGHT.TP2~ #1 #3 // Sorts modifies
~SETUP-OVERSIGHT.TP2~ #1 #4 // Continuite amelioree
~SETUP-OVERSIGHT.TP2~ #1 #6 // Capacites de Haut Niveau des Moines
~SETUP-OVERSIGHT.TP2~ #1 #7 // Kit de Paladin, le Liberateur Sacre
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #0 // Mise a jour du Combat a deux armes pour les voleurs et les bardes: v4.03
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #1 // Revisions des kits des voleurs: v4.03
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #2 // Revisions des capacites de haut niveau du voleur: v4.03
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #3 // Ajustements raciaux propres pour les capacites de voleur: v4.03
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #4 // Revisions des kits des bardes: v4.03
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #5 // Revisions des capacites de haut niveau des bardes: v4.03
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #6 // Progression des sorts propre aux bardes: v4.03
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #7 // Equipement supplementaire pour les voleurs et les bardes: v4.03
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #8 // Equipement ameliorable: v4.03
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #11 // Rencontre avec les Elus de Cyric: v4.03
~SETUP-D0TWEAK.TP2~ #1 #0 // Baies magiques ameliorees
~SETUP-D0TWEAK.TP2~ #1 #3 // Reintroduire Porte dimensionnelle
~SETUP-D0TWEAK.TP2~ #1 #4 // Correction des armes enchantees
~SETUP-D0TWEAK.TP2~ #1 #5 // Nouvelles races ennemies
~SETUP-D0TWEAK.TP2~ #1 #17 // Table des connaissances sensee
~SETUP-D0TWEAK.TP2~ #1 #18 // Attaque sournoise amelioree
~SETUP-D0TWEAK.TP2~ #1 #21 // Desamorcage des pieges par les PNJs ou les convocations -> Only green-circles and enemy summons can set off traps
~SETUP-DUNGEONBEGONE.TP2~ #4 #0 // Dungeon Be Gone V1.6
~IMPROVEDSUMMONS/SETUP-IMPROVEDSUMMONS.TP2~ #2 #0 // Convocations Angeliques Ameliorees (ToB requis)
~IMPROVEDSUMMONS/SETUP-IMPROVEDSUMMONS.TP2~ #2 #1 // Convocations Demoniques Ameliorees (ToB requis)
~IMPROVEDSUMMONS/SETUP-IMPROVEDSUMMONS.TP2~ #2 #2 // Convocations Elementaires Ameliorees (ToB requis)
~IMPROVEDSUMMONS/SETUP-IMPROVEDSUMMONS.TP2~ #2 #4 // Animation des Morts Amelioree (ToB requis)
~IMPROVEDSUMMONS/SETUP-IMPROVEDSUMMONS.TP2~ #2 #5 // Appel de Creatures des Bois Amelioree
~IMPROVEDSUMMONS/SETUP-IMPROVEDSUMMONS.TP2~ #2 #6 // Convocations d'Animaux Ameliorees
~IMPROVEDSUMMONS/SETUP-IMPROVEDSUMMONS.TP2~ #2 #7 // Convocations de Monstres Ameliorees
~IMPROVEDSUMMONS/SETUP-IMPROVEDSUMMONS.TP2~ #2 #8 // Remplacer Convocation de Vers Charognards par Convocation de Spectateur
~IMPROVEDSUMMONS/SETUP-IMPROVEDSUMMONS.TP2~ #2 #9 // Remplacer Appel de la Wyverne par Convocation de Vampire
~IMPROVEDSUMMONS/SETUP-IMPROVEDSUMMONS.TP2~ #2 #10 // Autres (Djinns, Efrits, etc.)
~SETUP-BANTERPACK.TP2~ #3 #0 // Pocket Plane Banter Pack for BG2: Shadows of Amn
~SETUP-BANTERPACK.TP2~ #3 #1 // Installer le script accelerateur de dialogues de SoA ? (augmente la frequence des dialogues a l'interieur du groupe)
~SETUP-BANTERPACK.TP2~ #3 #2 // Pack de Dialogues du Pocket Plane Group pour BG2 : ToB
~SETUP-BANTERPACK.TP2~ #3 #3 // Installer le script accelerateur de dialogues de ToB ? (augmente la frequence des dialogues a l'interieur du groupe)
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #1000 // Detectable spells and effects (required for most other components): v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #2000 // Allow Spellstrike to take down a Protection from Magic scroll: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #2010 // More consistent Breach spell (always affects liches and rakshasas; doesn't penetrate Spell Turning): v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #2020 // Antimagic attacks penetrate improved invisibility: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #2030 // Iron Skins behaves like Stoneskin (can be brought down by Breach): v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #2040 // Modify the Harm spell so it does damage rather than reducing target to 1 hp -> Enemy Harm spells reduce target to 1 hit point; player Harm spells do 150 hp of damage: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #2050 // Make individual versions of Spell Immunity available, so that players can use them in Contingencies etc.: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #2070 // Blade Barrier and Globe of Blades only affect hostile creatures: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #2080 // Cap damage done by Skull Trap at 12d6: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #2090 // Make Power-Word: Blind single-target: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #2100 // Make Minute Meteors into +2 weapons: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #3080 // Faster Bears: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #4010 // Make Freedom scrolls available earlier: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #4030 // Retrieve Dropped Items from Hell: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #4040 // Prevent party members from dying irreversibly: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #5000 // Ease-of-use party AI: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #5010 // Remove animation from the Cloak of Mirroring (leave it for other spells and effects that use the same graphic): v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6000 // Smarter general AI: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6020 // Potions for NPCs -> All unused potions on dead enemies are retrievable by the party: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6030 // Improved Spiders: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6051 // Improved fiends -> Fiends cast spells like normal wizards: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6061 // Smarter genies -> Genies cast spells like normal wizards: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6081 // Smarter celestials -> Celestials cast spells like normal wizards: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6101 // Smarter dragons -> Dragons cast spells like normal wizards: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6111 // Smarter beholders -> Don't given beholder rays any chance of burning through spell protections: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6120 // Smarter mind flayers -> Illithids have only original-game resistances; Illithids cannot see invisible enemies (matches original game): v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6130 // Improved Vampires: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6135 // Smarter githyanki: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6140 // Enemy mages use Simulacrum and Project Image spells (this component will have no effect unless you install Smarter Mages): v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6152 // Smarter Mages -> Mages never cast short-duration spells instantly at start of combat: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6162 // Smarter Priests -> Priests never cast short-duration spells instantly at start of combat: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6170 // Add high-level abilities (HLAs) to ToB mages -> Only selected ToB mages get HLAs: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6180 // Add high-level abilities (HLAs) to ToB priests -> Only selected ToB priests get HLAs: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6190 // Add high-level abilities (HLAs) to SoA mages -> Only selected SoA mages get HLAs: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6200 // Add high-level abilities (HLAs) to SoA priests -> Only selected SoA priests get HLAs: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6210 // Smarter Illasera: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6220 // Smarter Yaga-Shura: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6230 // Smarter Abazigal: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6240 // Smarter Gromnir: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6250 // Smarter Melissan: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6270 // Give Ascension versions of Irenicus and Sendai SCSII scripts and abilities: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #7000 // Improved Shade Lord: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #7010 // Spellcasting Demiliches: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #7040 // Improved Random Encounters: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #7050 // Improved d'Arnise Keep ("Tactics Remix") -> Spirit trolls have the same powers as in the original game: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #7060 // Slightly improved Faldorn: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #7080 // Improved Sahuagin: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #7111 // Slightly Improved Drow -> Leave Ust Natha's defences alone: v8
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #7160 // Improved Minor Encounters: v8
~SETUP-ROLLES.TP2~ #2 #0 // Rolles Safyer
~SETUP-UNDERREP.TP2~ #1 #0 // Objets peu representes provenant d'Icewind Dale 2
~1PP/1PP.TP2~ #0 #0 // 1PP: Everything but Potions
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #10 // Masquer les casques sur les avatars
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #20 // Avatar de mage pour Imoen
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #30 // Avatar de voleur pour Nalia
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #50 // Script de changement d'avatar
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #60 // Animation des armes amelioree
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #70 // Incantation des sorts style Icewind Dale (Andyr)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #80 // Restaurer le logo de SoA sur les ecrans de chargement (ToB Only)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #90 // Masquer les icones de portrait ajoutees par les objets
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #110 // Amelioration des icones des objets
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #130 // Mode pause dans tous les dialogues
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #1010 // Davantage d'interjections
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #1020 // Modifier la valeur limite des points de vie pour les dialogues des PNJs blesses
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #1040 // Ameliorer les gardes d'Athkatla
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #1050 // Transformation progressive des objets des Elfes Noirs en poussiere
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #1120 // Plus de munitions dans les boutiques
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #1150 // Reequilibrage du metamorphe
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #1160 // Forteresses pour toutes les classes -> Pas de restrictions (Baldurdash)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #1170 // Marchands bonus (Baldurdash)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #1180 // Portrait feminin pour Edwina
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #1220 // Permettre a Cromwell d'ameliorer les objets de la Tour de Garde
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #2060 // Styles de combat pour toutes les classes
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #2080 // Reporter les competences de haut niveau
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #2090 // Changer la limite de points d'experience -> Retirer la limite
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #2140 // Options de jumelage etendues
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #2151 // Port de plusieurs objets de protection -> Pas de restrictions
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #2160 // Modifier le systeme des competences martiales -> Reequilibrage des competences martiales
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #2170 // Lancement les sorts depuis les parchemins (et autres objets) au niveau du personnage
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #2192 // Limiter la capacite des vendeurs a identifier les objets -> Methode hybride
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #2200 // Grande maitrise pour les multi-classes (Weimer)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #2210 // Veritable grande maitrise (Baldurdash)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #2300 // Tables de capacites de haut niveau pour les triclasses
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #2312 // Ajouter des penalites aux jets de sauvegarde des sorts des lanceurs de sorts de haut niveau -> Magie divine et des arcanes
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #2320 // Suppression de la limite du nombre de pieges (Ardanis/GeN1e)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #2330 // Suppression du delai pour les pieges magiques (Ardanis/GeN1e)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #2340 // Suppression de la limite de convocation des creatures celestes (Ardanis/GeN1e)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #3000 // Plus de points de vie a la montee de niveau -> Maximum
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #3012 // Points de vie maximum pour les PNJs (the bigg) -> Pour les PNJs recrutables uniquement
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #3020 // Identification de tous les objets
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #3031 // Apprentissage des sorts assoupli -> 100% de chance d'apprendre un sort et nombre de sorts illimite
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #3040 // Sacs de contenance sans fond
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #3050 // Retirer l'effet de fatigue des sorts de restauration
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #3060 // Desactiver le vocal "Vous devez reunir votre groupe avant d'aller plus loin" (Weimer)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #3070 // Changer l'effet de la reputation sur les prix dans les boutiques -> Prix reduits dans les boutiques pour les faibles reputations (Sabre)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #3080 // Empilement illimite des munitions
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #3090 // Empilement illimite des gemmes et des bijoux
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #3100 // Empilement illimite des potions
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #3110 // Empilement illimite des parchemins
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #3121 // Patch du bonheur (les PNJs du groupe ne se battent pas et ne se plaignent pas de la reputation) -> Les PNJs peuvent etre en colere a propos de la reputation mais ne quittent jamais (Salk)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #3125 // Rendre heureux les personnages neutres lorsque la reputation est moyenne
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #3170 // Pas d'avatar Elfe Noir sur le groupe en Ombre-Terre
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #3190 // Repos possible partout (Japheth)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #3200 // Batons, gourdins et frondes vendables (Icelus)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #4010 // Convocation par l'Esprit du Destin amelioree
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #4020 // PNJs style ToB
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #4031 // Caracteristiques coherentes : Edwin -> Valeurs de BG2
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #4041 // Caracteristiques coherentes : Jaheira -> Valeurs de BG2
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #4050 // Changer l'alignement de Jaheira en "Neutre Bon"
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #4061 // Caracteristiques coherentes : Minsc -> Valeurs de BG2
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #4071 // Caracteristiques coherentes : Viconia -> Valeurs de BG2
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #2 #4100 // Changer l'alignement de Korgan en "Neutre Mauvais"
~SETUP-BP-BGT-WORLDMAP.TP2~ #0 #0 // Worldmap for Baldur's Gate v7.1 - including colored Baldur's Gate map icons -> New Worldmap for use with Mega Modification...: v7.1
~SETUP-BP-BGT-WORLDMAP.TP2~ #0 #2 // Worldmap for Throne of Bhall -> Use new Worldmap for Throne of Bhaal as well: v7.1
~WIDESCREEN/WIDESCREEN.TP2~ #0 #0 // Widescreen Mod: Widescreen Mod v2
~MICMOD/SETUP-MICMOD.TP2~ #0 #0 // Installation des objets


Thanks for answer.

For now, sorry, but i just ctrl y each golem (don't wanna rest... because when resting some "barbarians looking" monsters appears... then turn in iron golem..5 in one time, when i was resting, you could imagine easily that i was not in my best form ^^.